A stallazione è u funziunamentu di i riduttori di valvula

A stallazione è u funziunamentu di i riduttori di valvula

1.INSTALLAZIONE
1.1.Assicuratevi di leghje è capisce stu manuale prima di a stallazione è l'usu di i nostri gearboxes.Tuttu u persunale chì travaglia cù sta scatula di trasmissione deve esse familiarizatu cù l'istruzzioni in stu manuale è osservà l'istruzzioni datu.L'istruzzioni di sicurità deve esse osservata per evità ferite persone o danni à a pruprietà.
1.2.Installazione, cumissioni, funziunamentu è mantenimentu deve esse realizatu da u persunale qualificatu autorizatu da l'utilizatori finali.L'utente finale deve furnisce un ambiente operativu sicuru è l'equipaggiu protettivu necessariu à l'operatore.L'operatore deve leghje è capisce u manuale.Inoltre, l'operatore deve cunnosce è rispettà e regule ricunnisciute ufficialmente in quantu à a salute è a sicurezza di u travagliu.
NB.U travagliu realizatu in un ambiente specificu, cum'è inflammable è splusivu è corrosione è alta è bassa temperatura, hè sottumessu à regulazioni speciali chì anu da esse osservatu.L'utilizatore finale hè rispunsevule per u rispettu è u cuntrollu di sti regulamenti, normi è lege.
1.3.Installazione
1.3.1.Before a stallazione, verificate attentamente a lista di i materiali è l'infurmazioni di u gearbox installatu.
1.3.2.U gearbox hè standard furnitu in a pusizione chjusa, i viti limite sò chjusi.

nutizie (1)  nutizie (2)  nutizie (3)

Pin di cunnessione

Cunnessione chjave

Cunnessione foru quadratu

1.3.3.Hè cunsigliatu di muntà a rota di manu nantu à l'arbulu d'ingressu (cum'è a figura mostra sopra) prima di assemblà u gearbox à a valvula.
1.3.4.Verificà s'è u flange gearbox currisponde à u flange valve.
1.3.5.Verificate se i fori di muntatura di l'arburetu di a valvola in u gearbox currispondenu à e dimensioni di l'arbulu di a valvola.
1.3.6.Verificà s'è a valvula hè in a pusizioni chjusu.Se no, chjude a valvula prima di cuntinuà.
1.3.7.Dopu cuntrollà tutti i prucessi sopra, se a cunnessione di flange hè cunnessu cù bulloni doppiu, hè cunsigliatu per inserisce i perni in u pirtusu flange fondu di u gearbox cum'è primu passu.
1.3.8.In ordine per impediscenu l'acqua o altre impurità chì entranu è dannu u gambu, hè cunsigliatu di utilizà una guarnizione per sealing trà a flange di u gearbox è a flange di a valvula.
1.3.9.Gearboxes sò furniti cù eyebolts.Eyebolts deve esse usatu solu per elevà u gearbox.L'arburu d'entrata o a rota manuale ùn ponu micca esse aduprati per elevà a scatula di trasmissione.Ùn alzate micca a scatula di trasmissione cù eyebolts quandu hè assemblata à a valvula, l'arburetu d'entrata o a rota manuale.U fabricatore ùn hè micca rispunsevule per qualsiasi dannu è prublema di sicurezza causatu da l'usu incorrectu di l'ochju.

1.4.COMMISSIONE
1.4.1.Dopu l'installazione di u gearbox nantu à a valvula, girate a manu in u sensu orariu per chjude completamente a valvula (A pusizione di a valvula hè indicata da l'indicatore di pusizioni nantu à u gearbox).
1.4.2.Observe a pusizione attuale di chjusu di a valvula;s'ellu ùn hè micca cumplettamente chjusu, girate a vite di ritenzione in senso antiorario (rilasciate u dado di serratura), à u stessu tempu girate a rota di a manu in u sensu orariu finu à chì a valvula hè cumplettamente chjusa.
1.4.3.Dopu à a messa in funziunamentu, stringhje i viti di fissazione in u sensu orariu è chjude cù a viti di serratura (nut di serratura).
1.4.4.Turn a manu rota in senso antiorario per rotà a valvula 90 ° à a pusizione cumpletamente aperta.
1.4.5.Se a valvula ùn pò micca esse completamente aperta, seguitate i passi di 4.4.2 è 4.4.3 di novu.
1.4.6.Dopu chì i passi sopra sò cumpletati, ripetite l'azzione on / off per cunfirmà a pusizione parechje volte.A cummissione hè finita.
NB.Gearbox pò esse aghjustatu secondu a valvula ± 5 °.
nutizie (4)
Figura 8: Ajustamentu di a pusizione di i bulloni

2. OPERAZIONE
2.1.Stu manuale hè apprupriatu solu per u quartu di turnu.
2.2.I paràmetri di u gearbox (input / output / turns / material) sò mostrati in a Tabella 1, 2 è 3.
2.3.L'indicazione di pusizione di a valvula hè indicata da l'indicatore di pusizioni nantu à a scatula.
2.4.Turn a manu rota in u sensu orariu per chjude a valvula è girate a valvula in senso antiorario per apre a valve.
2.5.Assicuratevi di ùn superà u torque nominale datu da i paràmetri di u gearbox (vede Table 1, 2 è 3) è solu l'operazione manuale permessa.Hè strettamente pruibitu d'utilizà strumenti operativi illegali, cum'è a barra di torsione.U fabricatore ùn hè micca rispunsevuli di danni cunsequenziali.Un tali risicu hè solu per l'utilizatori.
2.6.U meccanismo di trasmissione di a scatula include una funzione autobloccante è ùn hà micca bisognu di fasteners supplementari per mantene a pusizione di a valvula.


Tempu di post: 30-Jan-2023