Precauzioni per a stallazione di valvula

Precauzioni per a stallazione di valvula

1、Quandu installà a valvula, avete bisognu di pulisce a cavità interna è a superficia di sigillatura, sia i bulloni di cunnessione sò stretti uniformemente, è verificate se l'imballaggio hè pressatu.
2, a stallazione di a valvula hè in u statu chjusu.
3, valve gate grande-size, valve cuntrollu pneumatica deve esse stallati vertically, accussì comu ùn esse biased à un latu a causa di u più grande self-pesu di u spool, chì vi pruducia leakage.
4, ci hè un inseme di standard per u prucessu di stallazione curretta.
5, a valvula deve esse stallata in cunfurmità cù a pusizione di travagliu permessa, ma l'attenzione deve esse pagata à a cunvenzione di mantenimentu è operazione.
6, a stallazione di a valvula di u globu deve fà a direzzione di u flussu di i media è a freccia marcata nantu à u corpu di a valvula, micca spessu aperta è chjude, è deve esse strettamente assicurata chì a valvula ùn perde micca in u statu chjusu, pò esse installatu in reverse, per fà chjusu strettu cù l'aiutu di a prissioni media.
7, in stringhjendu a vite di compressione, a valvula deve esse in un statu pocu apertu, per ùn sfracicà a superficia di sigillatura superiore di a valvola.
8, valves bassu-temperatur deve esse posizionatu in u statu fretu prima di a prova di apertura è chjude quantu pussibule, esigendu un fenomenu flexible no jamming.
9, a valvula di liquidu deve esse cunfigurata in u troncu è l'orizontale in un angolo di inclinazione di 10 °, per evità u liquidu chì scorri in u troncu, più seriamente per evità perdite.
10, grande torre di separazione di l'aria in u friddu nudu, in u statu friddu di a flange di a valvula cunnessa pre-tightened una volta per impedisce a fuga à a temperatura di l'ambienti è a fuga in u fenomenu di bassa temperatura.
11, strettamente pruibitu in a stallazione di u gambo valve cum'è scaffolding climbing.
12, tutte e valve in u locu, deve esse apertu è chjusu una volta, flexible è senza fenomenu jamming per qualificata.
13 、 Valves deve generalmente esse posizionatu prima di a stallazione di pipeline.Piping per esse naturali, u locu ùn hè micca ghjustu ùn pò esse difficiuli di chjavi, per ùn lascià pre-stress.
14, valves non-metallic, qualchi duru è brittle, qualchi forza bassu, funziunamentu, apre è chjude a forza ùn pò esse troppu grande, soprattuttu ùn pò fà una forza forte.Prestate ancu attenzione à l'ughjettu per evità bumping.
15, in a manipulazione è a stallazione di valvole, fate attenzione à ùn sbattà è scratch l'accidentu.
16, l 'usu di novi valves, imballaggio ùn pressa troppu strettu à ùn leak, accussì comu nun a prissioni lu gambu troppu, accelerate usu è lacrime, è apertura è chjude sforzu.
17 、 Prima di installà a valvula, cunfirmà chì a valvula risponde à i requisiti di cuncepimentu è i standard pertinenti.
18, prima di installà a valvula, l'internu di a pipeline deve esse pulita per caccià impurità cum'è limatura di ferru, per impediscenu l'inclusioni di u sediu di a valvula di sigillatura di oggetti stranieri.
19, valves high-temperatur stallati à a temperatura di l'ambienti, dopu à l'usu, a temperatura s'alza, l'espansione di u calore di u bolt, u gap cresce, per quessa deve esse strettu di novu, sta questione hà bisognu d'attenzione, altrimenti hè faciule per accade perdite.
20, a stallazione di a valvula per cunfirmà a direzzione di u flussu di media, a forma di stallazione è a pusizione di u volante hè in ligna cù e disposizioni.

nutizie 3


Tempu di post: 30-Jan-2023